تفاوت آدم و حوا
 
Nightside
 
 

خلقت انسان تقریبا به پایان رسیده بود که خداوند متوجه شد آدم و حوا وجه تمایز چندانی با هم ندارند.

 

از اندامهایی که خداوند برای انسان در نظرگرفته بود چیز چندانی به جای نمانده بود و او نمی توانست تصمیم بگیرد که برای تفکیک آن دو کدام عضو را به کدام یکشان بدهد.

 

پس آنها را فرا خواند و گفت:
مخلوقات اشرف مخلوقات من! برای تفکیک شما دو تا از هم و تعیین جنسیتتون دو عضو باقی مونده

اولیش عضویه که می تونی به وسیله اون ایستاده جیش کنی و…
آدم اجازه نداد حرف خدا تمام شود وجست و خیز کنان  با اشتیاق گفت :
اونو بده من ..اون دقیقا چیزیه که نشون می ده من بعنوان مرد جنس برتر هستم ..اونو بده من
 حوا تنها لبخند زد و با آرامش گفت:
اگه آدم اینقدر به اون احتیاج داره من حرفی ندارم…نوش جونش
آدم عضو مورد نظر را دریافت کرد و با خوشحالی به طرف باغ بهشت رفت تا ایستاده جیش کردن را به کل بهشت تجربه کند.
وقتی دور شد خدا گفت با این حساب تنها عضو باقیمونده به تو می رسه
حوا پرسید
اون چه عضویه؟
و خدا پاسخ داد
اون مغزه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:, :: 12:13 :: توسط : الهه ی آتش

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Nightside و آدرس nightisde.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید